Det er uden tvivl nemmest, når din faste rengøringsassistent kan arbejde. Han eller hun er vant til at færdes rundt i din virksomheds lokaler, og ved derfor også hvilke steder, der har brug for en ekstra hånd. Men nogle gange er din rengøringsassistent forhindret i at komme på arbejde. Det kan eksempelvis være sygdom eller efteruddannelse, der afholder ham eller hende fra at møde op. I disse tilfælde har du brug for et vikarbureau til rengøring. De kan sende en kompetent og arbejdsom vikar ud til din virksomhed.

Fordelen ved at vælge et vikarbureau til rengøring

Når du anvender et vikarbureau, kan du nemt og hurtigt få en vikar ud. Du skal blot ringe til bureauet. Herefter er det deres opgave at finde den rette medarbejder til netop din virksomhed. Bureauet råder over flere særdeles kompetente medarbejdere, så de kan uden tvivl også finde den helt rigtige person til dit firma.

Da du kun skal ringe til ét firma, slipper du altså for at ringe til flere forskellige vikarer. Det sparer dig for en masse tid. Du skal heller ikke forholde dig til hverken personaleadministration eller unødige udgifter. Du betaler blot en fastsat timetakst. Feriepenge, pension og lignende betaler bureauet selv. Du skal altså kun betale for de effektive timer, hvor rengøringsvikaren er ude hos dig.

Der findes vikarer til alle opgaver

Et vikarbureau kan hjælpe dig med at finde den rette vikar uanset hvilke opgaver, du skal have løst. Bureauet sørger for altid at have medarbejdere med forskellige baggrunde og kompetencer. Derfor er du altid sikret et godt match, når du ringer og efterspørger en vikar.

Du skal blot fortælle vikarbureauet, hvilke opgaver du har brug for hjælp til. Så udvælger bureauet selv den helt rigtige medarbejder ud fra dine oplysninger. Derfor skal du ikke bekymre dig om, hvorvidt rengøringen nu bliver udført tilfredsstillende. Det gør den uden tvivl.